Z listov chudobných

23/07/2015 09:46

...teta nakoľko máme druhé bábo chceli by sme sa osamostatniť. Budeme bývať v podnájme a tak by som vás prosila o manželské postele, skrine, chladničku a kuchynské riady. Prosím niečo nám zožeňte, prídeme si to zobrať.  Ďakujem V......

Pani …...chcem Vás poprosiť pre bratove deti o ošatenie a obuv. Tiež poprosím pre nich o rozťahovací gauč, alebo váľandy a ak by sa dalo, chcem poprosiť pre nich aj farbu na maľovanie izieb. Nemaľovali dlhé roky a vyzerá to u nich hrozne.  Brat je chorý, nevládze robiť a jeho žena sa nevie zamestnať. Za akúkoľvek pomoc pre nich Vám ďakujem.

Dobrý deň, prosím o ošatenie pre nás a naše deti. Viete, nevieme sa zamestnať a tak žijeme zo sociálnych dávok  a z toho sa nedá vyžiť. Mnohokrát nemáme ani na potraviny  a tak to máme dosť ťažké. Ďakujem za pomoc......

Pani ….. ďakujem, že mi každý mesiac pomáhate finančne. Neviem čo by bolo so mnou  a s mojimi 2 deťmi bez vašej pomoci. V týchto končinách sa neviem zamestnať. Mám zdravotné problémy a mám ísť na vyšetrenie, ale nemôžem si to dovoliť, nemám na autobus. Moje príjmy idú dcére na cestovné a na  internát.  Ďakujem za pomoc za všetko čo robíte pre nás. Vďačná matka s deťmi.

Zo srdca Vám ďakujeme  s manželom a 5  deťmi za ošatenie a odšťavovač. Posielame hojné Božie požehnanie.

Prosím o kočík pre môjho 1,5  ročného syna. Kočík nemám a tak si požičiavam, keď idem s ním k lekárovi. Veľmi mi pomôžete ak mi kočík zoženiete. Ďakujem V... 

a mnohé ďalšie...